Egyedi igényei is gazdaságosan megvalósulhatnak mert ötvözzük a dobozos és az egyedi fejlesztésű szoftver előnyeit.
A Direktor vállalatirányítási rendszer tartalmaz minden olyan program részt, amely egy általános vállalatirányítási rendszer része.
Itt tekintheti meg a kész modulokat.>>
A kész modulok mellé a rendszerbe illesztve kapja meg az Ön egyedi igényeinek megfelelően kifejlesztett új részeket.
A fejlesztési munkánkat jelentősen gyorsító saját fejlesztésű keretrendszernek köszönhetően:
Egy vállalatirányítási rendszer a vállalati folyamatok, az emberek (munkatársak) és a szoftver összhangjától működik. Ha bármelyik oldalról hiányzik egy fogaskerék akkor az egész szerkezet nem működik. Ezért a szoftver elemek mellett tapasztalataink szerint kiemelt figyelmet kell fordítani a folyamatokra és a munkatársak támogatására is.
A bevezetés során a vezetők és a kulcs felhasználók folyamatos segítséget kapnak szakértő kollégánktól a munkájukban, hogy a legkevesebb időráfordítással tudják elkezdeni a rendszer használatát.
Kollégánk segítségükre lesz a vezetői és a felhasználói elvárások tisztázásában.
A rendszer használatát a felhasználók úgy kezdhetik el, hogy az Excel táblázatokban használt adatok már be vannak töltve, nem kell a törzs adatokat kézzel újra rögzíteniük.
Az érintett munkatársak személyes segítséget is kapnak a program megtanulásához, nem kell a használati útmutatót hosszan olvasgatniuk.
Informatikus kollégánk egyezteti a szükséges teendőket az Ön rendszerüzemeltető munkatársaival ahhoz, hogy a TREND rendszer a legegyszerűbb módon beleilleszthető legyen a cég jelenlegi IT rendszerébe.
Szükség esetén telepíti és/vagy beállítja az adatbázis szervert. Telepíti a TREND rendszert és elvégzi a működéséhez szükséges alap beállításokat.
A munka során betanítja a rendszerüzemeltető kollégákat a TREND rendszer üzemeltetésével kapcsolatos alapvető feladatokra és átadja az ezekről összeállított dokumentációt.
Ön és munkatársai a bevezetést követően is ugyanazt a magas szintű támogatást élvezhetik a rendszer használatában, amit a bevezetés során megszoknak. Többféle support csomagból választhatja ki az elvárásainak megfelelő szolgáltatást.
Szolgáltatás típus | Stabilitás | Fejlődés | Óradíjas |
---|---|---|---|
Előnyei |
|
| Nincs havidíj |
Hibaelhárítási határidő sürgős esetben | 8 óra | 8 óra | Nincs |
Akkor válassza, ha... |
|
|
|
Szolgáltatási díj | Stabilitás alapdíj + óradíj alapú elszámolás. | Stabilitás alapdíj + előre lekötött órakeret. | Tisztán óradíj alapú elszámolás. |